2012. szeptember 1., szombat

1. bejegyzés

Igen, újrakezdem. A korábbi blogom töröltem, úgy éreztem, hogy nem tudok már kellő időt fordítani arra, hogy teljes bejegyzések szülessenek, és már nem is tartom annyira jó ötletnek, hogy sok személyes dolgot megosszak. De mivel hiányzott ez az egész, úgy gondoltam, ismét belevágok. Ám nem személyes dolgokkal, hanem mindig összeszedem, hogy mi az, ami inspirál. Még én is keresem magam, de már alakulok. Tudom, hogy kismillió ilyen témájú blog van, és sokan azt mondják, ahhoz nem kell nagy tehetség, hogy innen-onnan összeszedjük a képeket, infókat, de szerintem itt nem ez a lényeg. Hanem az, hogy a saját szemszögemből nézem, és lehet, hogy más is ötletet kap. Mondhatnám úgy is, hogy ez a saját kis virtuális naplóm, amik inspirálnak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése